workshops/stages 2015

 

 

Dear ikebana friends,
Happy new year!

I wish to all of you  a very nice happy New Year.
How have you been with ikebana since the last workshop here in the Ardennes ?
I was back to Japan to take some courses ikebana in Osaka (Ohara Headquaters)  and spent some holiday in my country.

Well, now I am very happy to announce that I shall organize ikebana workshops in May  and July/August this year.
And I  wish that you will be back here to share some ikebana days with me.

You will find some information below.

 Where?

18 Les Tailles, 6661 Houffalize, Belgium

When ?

 a. 1-3 May ( Fri.-Sun.)three days (four lessons)
b. 16-18 May(Sat-Mon) three days (four lessons)
c. 17-19 July (Fri.-Sun.) three days (four lessons)
d. 30 July-02 Aug(Thur.-Sun.) four days (six lessons)

How much?

 All included (lessons, flowers , accomodation, meals, etc.....) :
The cost is 250 euros for three days lessons
and 360 euros for four days lessons.

Maximum number is six people. ( Two beds in a room).

If you are interested, please let me know as soon as possible.
And if you know someone else who might be interested in this workshop, please forward this information and let me know.

Thank you a lot.

Looking forward to meeting you again.

Chères  amies d’Ikebana,
Tout d’abord, je vous présente mes meilleurs voeux pour l’année  2015 .

Je suis  une membre  ( belgo-japonaise ) du Chapitre belge d’Ohara depuis de nombreuses années.  
Depuis 2014, j’organise des stages d’Ikebana  dans mon atelier situé dans les Hautes  -  Ardennes .
Au début de cette nouvelle année,  je suis très contente de  vous annoncer  de nouveaux stages d’ikebana au mois de mai et en juillet / août . Les  cours se donnent en anglais et/ou français.
J’espère que je vous verrai  chez moi….
Vous  trouverez  les informations nécessaires ci-dessous.
Où ?
 18 Les Tailles, 6661 Houffalize,  Belgique. (tél :080/511378)
Quand ?
a) 1-3 mai (ven.-dim.) trois jours (quatre leçons)
b) 16-18 mai (sam.-lun.) trois jours (quatre leçons)
c) 17-19 juillet (ven. – dim.)  trois  jours (quatre leçons)
d) 30 juillet – 02 août (jeu. – dim.)  quatre  jours (six leçons)
Combien ça coûte ?
Tout compris  ( les leçons, fleurs, repas, logement  etc….)
250 euros pour trois jours de stage
360 euros pour quatre jours de stage
Le nombre  de participants est limité à six personnes.
Si vous êtes intéressée par ces stages, envoyez-moi un email  dès que  possible.
Et si vous connaissez quelqu’un qui peut être intéressé,  passez-lui l’information et tenez-moi au courant.
Merci  beaucoup.
J’espère que je vous reverrai bientôt.
Ekuko  IZUMI-YANS.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire